27 October 2006

26.10 Pokhara... mmmm...

Aquesta es la segona ciutat del Nepal. Quan vam anar cap a la zona de l'Annapurna, tot el que ens en van dir era: hi fa calor, humitat, hi ha mosquits i no val massa la pena. Per tant, vam passar-la de llarg.
Al tornar de la muntanya ens hi vam parar per questions de transports i ens vam allotjar ben aprop del llac.
Ens ha encantat.
Es el lloc ideal per reposar, llegir, recuperar pes, prendre el sol, remar al llac, passejar, comprar, ...
Els voltants del llac son molt verds. Llogar una barca amb 2 rems i passejar, es una delicia.
Aguiles petites volen suaument per tot arreu reposant-se sobre arbres o pals de llum. Des de molts punts de la ciutat es poden veure despuntar agressivament per sobre de turons verds, muntanyes de mes de 7000 metres, amb un color blanc enlluernador (a la dreta de l'aguila, el Dhaulagiri de 8.167mts).
Els esmorzars a tocar del llac tot just quan la ciutat comenca a despertar-se (cap a les 9... aqui la gent viu relaxada) son com els de les pelicules dels rics de Hollowood. Ningu t'atabala pel carrer oferint taxis, bufandes o trekkings com passa a Kathmandu. I tot i no ser Noruega, encara esta prou net.
Vaja, que es un lloc collonut per fer unes vacances !
Ah, i els preus, res a veure amb Noruega:
Hotel, habitacio doble amb bany: 7 euros
Esmorzar complet: 3 euros x cap.
Sopar, entrants, plat i beures: 6 euros x cap.
Taxi, per fer 20 Km: 4 euros.

Ens sap greu, pero finalment tornem a Kathmandu despres de 4 dies a Pokhara.